Rio, taktiež sesterská i20 sa s 1,4i prakticky nepredáva. 95% predajov je s motorom 1,2.
Navyše 0.9Tce je "ekonomická" verzia motora.
Takže keď už porovnávať, tak 0,9Tce s 1,2i. S tou 1,4 by som porovnával skôr Fabiu 1,0Tsi s 6 stupňovou prevodovkou.
Každopádne na behanie po meste by som radšej atmo, nemá také prepadny krútiaceho momentu a má kratšie prevody. Bude sa s ním lepšie poskakovať v zápche.
Odpovědět1 0
Nevidím důvod, proč tam dávat 1.0 TSI vs 1.4. Turbo s větším výkonem i momentem? Takový článek by byl k ničemu, to i bez grafů bude jasné, že TSI vyhraje. Smysl má zkoušet to, co je více vyrovnané (např. vyšší výkon a současně nižší moment a podobně).
Odpovědět2 0
Řekl bych že motor s turbem, bede mět menší živitnost a větší poruchovost.
Odpovědět3 3